Search This Blog

Sunday, August 3, 2008

WHOLE NEW TRABZONSPOR!....

Trabzonspor defeated German team in a friendly game.
Trabzonspor defeated Werder Bremen 3-1 in a friendly game in Germany on Saturday.

22 new players and a young coach, Ersun Yanal's Trabzonspor ready to make a noise in the Turkcell Super League this coming season.

Stadium: Nordsee

Referees: Thorsten Schriever, Thomas Gorniak, Lars Heitmann

Trabzonspor: Onur (min. 46 Tolga), Tayfun (min. 70 Ferhat), Egemen, Song, Cale (min. 86 Giray), Ceyhun (min. 46 Huseyin), Selcuk (min. 88 Adnan), Serkan, Yattara (min. 75 Baris), Gokhan (min. 88 Abdulaziz), Umut

Werder Bremen: Wiese (min. 46 Vander), Boenisch, Naldo, Baumann (min. 46 Petri), Fritz (min. 46 Mesut), Rosenberg, Hunt, Prodl, Jensen, Frings, Almeida (min. 46 Boubacar)

Scorers: min. 35 Umut, min. 54 and 85 Gokhan Unal (Trabzonspor), min. 61 Boenisch (Werder Bremen)

No comments:

Post a Comment