Search This Blog

Thursday, February 21, 2008

WORST DEFEAT FOR GALATASARAY IN UEFA CUP


Galatasaray's Hakan Sukur reacts during the UEFA Cup third round soccer match against Bayer Leverkusen in Leverkusen February 21, 2008.
Photo:REUTERS

The team we all came to love as a Turkish citizen in the mid 90's,who was know as lyons of Turkey, Galatasaray,was handed the worst defeat in the UEFA cup, by German team ,Bayer 04 Leverkusen. 5-1.

Bayer 04 Leverkusen defeated Galatasaray 5-1 on third round second leg match in Germany on Thursday. Galatasaray was disqualified from the cup.


Stadium: Bay Arena

Referees: Damir Skomina, Primoz Arhar, Marko Stancin (Slovakia)

Bayer 04 Leverkusen: Fernandez, Haggui, Friedrich, Cartro, Rolfes, Kiesling (mink. 73 Gekas), Vidal, Schneider (min. 76 Dum), Barbarez (min. 64 Schwegler), Barnetta, Sarpei.

Galatasaray: Orkun, Emre, Servet, Baris, Mehmet Topal (min. 46 Sabri), Ayhan (min. 68 Barusso), Serkan (min. 46 Lincoln), Arda, Volkan, Hakan Sukur, Umit.

Scorers: Barbarez (min. 11, 22), Kiesling (min. 13), Haggui (min. 55), Schneider (min. 60 penalty) (Bayer 04 Leverkusen), Barusso (min. 87 penalty) (Galatasaray)

No comments:

Post a Comment