Search This Blog

Friday, August 6, 2010

GALATASARAY AND BESIKTAS GOES THROUGH!

NIGHT OF VICTORY..................

An excellent result from Galatasaray and Besiktas of Turkey. Galatasaray defeated Serbia's OFK Belgrade 5-1 in an away game in the Europa League 3rd qualifying round second leg. Galatasaray drew 2-2 with OFK Belgrade in the first match in Istanbul. Galatasaray qualified for play-off.

Turkish soccer team Besiktas defeated Czech Viktoria Plzen 3-0 in the second leg of the Europa League third qualifying round in Istanbul on Thursday. BeSiktaş qualified for the play-off.

Galatasaray defeated Serbia's OFK Belgrad 5-1 in an away game in the Europa League 3rd qualifying round second leg.

Galatasaray qualified for play-off.

Stadium: Omladinski

Referees: Daniel Stalhammar, Henrik Andren, Per Brogevik (Sweden)

OFK Belgrad: Saranov, Petkovic, Rodic, Kecojevic, Nikolic, Trivunovic, Markovic, Kristic (min. 59 Sindjic), Simic, Zeravica (min. 75 Filipovic), Milic (min. 75 Injac)

Galatasaray: Aykut, Sabri, Neill, Servet, Hakan, Cana, Ayhan, Serdar Ozkan (min. 61 Pino), Mustafa, Arda (min. 82 Ali Turan), Kewell (min. 72 Mehmet Batdal)

Scorers: min. 12 Mustafa, min. 22 and 57 (penalty) Kewell, min. 71 Arda, min. 81 Mehmet Batdal (Galatasaray), min. 32 Nikolic (OFK Belgrad)

*************************************

Besiktas defeated Czech Viktoria Plzen 3-0 in the second leg of the Europa League third qualifying round in Istanbul on Thursday.

Besiktas qualified for play-off.

Stadium: BJK Inonu

Referees: Jerome Efong Nzolo, Joel De Bruyn, Michael Gerard (Belgium)

Besiktas: Hakan, Erhan, Zapotocny, Ibrahim Toraman (min. 46 Ferrari), Ibrahim Uzulmez, Quaresma, Ernst, Necip, Holosko, Delgado (min. 60 Tabata), Bobo (min. 68 Nihat)

Viktoria Plzen: Krbecek, Rajtoral, Navratil, Bystron, Limbersky, Horvath (min. 83 Rydel), Rada, Jiracek, Petrzela (min. 76 Aruska), Kolar (min. 75 Hajovsky), Rezek

Scorers: min. 39 Quaresma, min. 57 Delgado, min. 71 Holosko (Besiktas)

Red cards: min. 32 Navratil, min. 52 Limbersky (Viktoria Plzen)

No comments:

Post a Comment